Vegan u Berlinu - 7 restorana koji se ne mogu propustiti

Sadržaj:

Anonim

Nije neuobičajeno da se putnici vegetarijanci ili vegani žale: tako je teško držati dijetu dok ste na odmoru, a često čujem rečenice poput "Cijele sedmice sam živio na sirovom povrću" ili "Morao sam jesti malo ribe jer nije bilo druge“. Bez ikakve prosudbe: priprema za putovanje kao vegana zahtijeva malo pripreme - kao što ne tražimo hotel na licu mjesta i ne žurimo da kupimo donje rublje nakon buđenja, moramo otkriti i vegane restorani na vrijeme, tako da definitivno nećemo biti gladni.

Pored toga, ako jednom posjetite Berlin, recimo, ne bi li bio grijeh prepustiti slučaju u kojem restoranu ćete završiti?! Zahvaljujući internetu, veganske kulinarske "hot-spots" destinacije ovih dana mogu se otkriti za pola sata - najočitije rješenje je HappyCow.com, koji inače ima i aplikaciju za pametne telefone. Na web stranici i u aplikaciji možete pretraživati grickalice bez mesa po gradovima, a također možete pročitati recenzije o njima.

Tokom našeg posljednjeg putovanja u Berlin otkrili smo Vegan Berlin aplikaciju, koja nam je također dosta pomogla u orijentaciji, ali smo također istraživali na blogovima i Facebook grupama prije odlaska. Tokom četiri dana koliko smo tamo proveli, imali smo fantastične doručke, ručkove i večere, a već znamo koji restoran ćemo započeti sljedeći put…

Curry kobasica - čak i kasno navečer

Stigli smo u naš hotel kasno navečer i ustanovili da je gotovo nemoguće dobiti pristojan obrok te noći, ali kada smo stigli na recepciju, imali smo veliku sreću: recepcionerka je imala tetovažu 269lifea ušivenu na dekolteu - ovo je međunarodna veganska organizacija koja se širom svijeta bori za prava životinja. Kada smo ga pitali da li zna za neko vegansko mjesto otvoreno u okolini, izvukao je mapu i na njoj označio tri mjesta – u 23 sata.

Na kraju smo odabrali - ipak smo u Njemačkoj - veganski kari wurst štand. Nemci vole ovu ne tako sofisticiranu poslasticu, i iako ne želim da živim od toga, to me povremeno ubedi. Veganska kobasica je dobro posuta kari prahom, utisnuta je velika količina kečapa, prekrivena je prženim lukom, a možete grickati pomfrit i svež hleb, ja to ljubim. Bila je to savršena "wilkommen" poslastica za nas.

Un titled-1

Bergmann Curry, Bergmannstraße 88, 10961 Berlin-Kreuzberg

U potrazi za savršenim veganskim kroasanom

Objed sljedećeg jutra ostavio je tako dubok utisak na nas da narednih dana nismo mogli eksperimentirati, a svakog blagoslovljenog dana vraćali smo se na mjesto zločina: Öko Tussi bar za doručak, koji je istovremeno vegetarijanski bife i reformska prodavnica prehrambenih proizvoda. Tajna ovog mjesta je veganski kroasan, koji je jednako hrskav spolja, a žvakav iznutra koliko i treba da bude.

Ne nešto čokoladno, već klasičan, prirodan, francuski kroasan, sa zlatnom koricom i snježnobijelom unutrašnjosti - svaki zalogaj je raj uz kafu. Naš drugi favorit je bio sendvič tofu sa dimljenim senfom, i naravno prodavačica koja viče "Tcshüssi-tcshüssi!" Osim toga, dobra vijest je da se otvaraju u sedam ujutro, pa čak i prije jutarnjeg odlaska kući, možete ubaciti posljednji kroasan prije nego što se oprostite od Öko Tussi.

IMG 20150217 092610

Öku Tussi, Großbeerenstraße 11, 10963 Berlin

Energija za cijeli dan

"Kicsi Zöld Núl" je ljubazan i živahan samouslužni restoran u blizini istorijskog centra grada, gdje uglavnom japii koji rade u tom području bježe sa radnog mjesta tokom pauze za ručak. Ogromne, ali zaista gigantske salate, ukusne supe i zasitna jela od jednog jela vas mame - naš izbor su bili "chili sin carne" i tajlandski zeleni kari od kokosovog mleka i tofua.

Oba se mogu naručiti sa svježim kruhom ili cijelim pirinčem, a uprkos niskim cijenama, nije izostavljen ni "luksuz" kao što je svježe nasjeckani cilantro na vrhu jela. To je upravo ono što nam je trebalo da imamo volje i snage da nastavimo cjelodnevno razgledanje i po hladnom vremenu.

IMG 20150220 093459

Little Green Bunny, Jägerstrasse 27, Berlin-Mitt e

Ura, torta

Na svu sreću, u Berlinu postaje sve više tradicija da se o veganima razmišlja iu neveganskim kafićima i barovima - to je slučaj iu mjestu zvanom Südblock, a to je kafić, restoran i noćni klub u isto vrijeme, a poznato je i da je gej friendly. Prvobitno smo samo svratili na čašu vina sa prijateljem, ali kada smo u vitrini vidjeli vegansku pitu od jabuka i kolač od sira bez mlijeka, odmah smo znali da ovo iskustvo ne možemo propustiti. Kako smo kasnije saznali, izbor torti se mijenja iz sedmice u sedmicu, a nakon ludih iskustava, ne prođe sedmica a da ne razmislim koju ću tortu propustiti ove sedmice, samo zato što ne živim u Berlinu.

IMG 20150220 100002

Südblock, Admiralstraße 1-2, 10999 Berlin

Malo ovo, malo ono

Grad ima ogromnu kulturu "antipasti", "mezze" ili "tapas" - jela, koja bi se na mađarskom vjerovatno zvala predjela, ali u stvarnosti niko ne želi drugo jelo kada stane šareni tanjir za bajku im se sprema artičoke na pari, humus, baba ganuš (tj. krema od patlidžana), sušeni paradajz.

Ove čajdžinice-kafe-restorani mogu se naći na sve više mesta širom Berlina, a iako mnogi traže da se delikatese ponesu, pored slanih delicija možete i prezalogajiti na licu mesta, nude i baklavu i fina vina.

IMG 20150220 095457

Weinblatt, Dieffenbachstraße 59, 10967 Berlin

Burgermania

Danas su hamburgeri daleko od privilegija samo onih koji jedu meso - veliki broj burger barova nudi veganske verzije. Štaviše, postoje restorani koji su posebno specijalizovani za veganske hamburgere - kao što je Rootz, na čijem meniju se nalazi desetak različitih verzija: od tofua, seitana (tj. pšeničnog mesa), pasulja i sočiva mese ukusne "mesne pljeskavice", a sendviči su obloženi. do tezge.može se dobro napuniti umacima. Ako neko ostane gladan (što potpuno ne dolazi u obzir, ali je i dalje tako teško odbiti desert), čokoladna torta od tikvica je božanstvena - u njoj nema apsolutno nikakvog okusa povrća, samo gusta, crna čokolada i rendane tikvice ne dozvoliti da se kolač osuši.

IMG 20150218 154311

Rootz-Berlin, Skalitzer Straße 75, 10997 Berlin

Pizza s neba

Najbolje sam ostavio za kraj: boemsku piceriju u kojoj sam proslavio svoj 33. rođendan sa prijateljima iz Berlina. Bez preterivanja mogu reći da je ovo mjesto pravo čudo - nude pola stotine vrsta veganskih pica, ima veganske šunke, salame, pa čak i "morskih plodova". Odabrala sam ovo drugo, tačnije na podlozi od integralnog brašna i ostala sam u čudu. Za "riblji ukus" brinu se začini od sušenih algi, a sir bez mlijeka rasteže se i miriše baš kao i mliječna verzija. Savet: vredi rezervisati sto, jer ceo restoran ima mesta za 4-5 stolova, koji se popune za nekoliko sekundi u vreme večere. Slatka poslastica: 100% veganski tiramisu je iskustvo koje se ne propušta nakon večere, čak i jedan zalogaj izaziva ozbiljnu ovisnost.